%#/?^'\&!!!......?

Lilla jag tar tag i mig själv idag o ska börja lägga in lite bilder på datorn från kameran och det går ju smidigt.... Det var ju trots allt inte så svårt att ta ur minneskortet från kameran o föra över bilder =)

Men sen kommer det lite tradiga... Vi har bara använt baby´s dator nu i 2 månader dels för att vi typ aldrig e hemma tillsammans så vi behöver inte slåss om den och vi har mobilt bredband nu vilket gjorde det till ett mega projekt att starta upp den på den andra datorn =) Så vi har helt enkelt nöjt oss med att ha en dator igång...
Och idag när jag skulle installera "dongeln" på min dator ja då får den ju för sig att hämta uppdateringar från 20 år bakåt typ och blir sketaseg o vill inte ens koppla upp mig på nätet.... Eller rättaresagt jag är uppkopplad men alla uppdateringar tar typ hela min styrka =(
Suuuuuuuuuuuuuck...... jag blir så jävla trött på detta.....

Finns det nåt i livet som bara kan vara enkelt ellor!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0