Saknar.......

Jag måste bara få säga att fast vi bara varit här nere så kort tid så känns de faktiskt som hemma... De enda som suger är att man saknar familjen, vännerna, arbetskamraterna mfl.....
Internetet är ju super så man kan hålla kontakten, speciellt Skype=) me love... kan sitta i flera timmar med vänner o familj, flabba skit, spela spel mm o de e super. Men sen har vi ju då vissa som inte har internet.... Visst det går att ringa men hade varit kul o kunna se personen i fråga oxå...




Nu är detta bara en bråkdel av personer ifråga men slängde snabbt ihop detta lilla collage... Ni vet vilka ni är när ni läser detta =)

Med detta säger jag gonatt allihopa o sov så gott <3

Kommentarer
Postat av: Erika

aweeee gumsan! du fattas oss ska du veta! Hade jag fått som jag velat så hade du varit här hemma nu!!!!!

Jag ska inte ställa kiwi själv för de hinner jag inte tyvärr, hans ska inte ställas förrän klockan ett och vi ska vara hos pappa vid fem... Så Jeanette ska ta och ställa ut honom och sen lämna honom till svärmor :)

2010-05-16 @ 19:35:09
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej på Er båda!

Vi saknar Er oxå men det är inte längre bort än att vi kommer och hälsar på Er och då blir det ju än roligare att träffa Er eftersom att det gått en tid sedan vi sågs (live). Vi önskar Er all lycka och hoppas på att familjerna kan stråla samman hos Er.



Kramar i massor

2010-05-16 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0