Bravo....

Har varit sååååååååå duktig idag... Bara varit i solen ett litet tag o när jag väl varit ute så har jag använt solskyddsfaktor...O nej inte 127 utan tog den starkaste jag hade hemma vilket var 15...


Måste fan vara försiktig med denna sol... Har inte lust att få hudcancer vid 30 års ålder....


Och här nere så går man knappast till stranden en hel dag utan ska man ner så blir det 1 kanske 2 timmar med det är oxå max.... Man orkar inte mer plus att solen är fruktansvärt farlig men det är ju ingen nyhet precis....

Trodde ärligt inte att jag kunde få mer färg men tadaaaaaa.... så fel jag hade =)



Obs... jag tror denna kille har det LIIIIIITE värre än mig lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0