Parodi....

Låte oss kalla den "vår drömresa"

Jag o älsklingen var ute o åkte bil idag..... Ville gärna åkt förbi Big Ben men det skulle bli en STOR omväg...



O sen hade det ju varit kul o se en stor skyskrapa nånstans men det gjorde vi inte...
Titta så fint....



Sen så övernattade vi på ett hotell.... Hade ju gärna hittat ett i Las Vegas men det gjorde vi inte...
Såhär skulle jag vilja bo..... men gjorde det inte....



Osså nästa dag så tänkte vi att vi skulle till stranden men det hann vi inte....
Guuuuuud så fint här é.... Tycker ni inte??? (lite suddig bild men hade ingen bättre kamera =/)



O nu så är vi hemma igen.... Jag bara längtar tills vi får åka igen!!!!! Va så fint el hur?

(Jag satt igår och kollade igenom facebook lite o trillade in på en person (inga namn nämnda) o kollade lite rundor på denna persons foton. Då har "den" gjort en mapp som kallas typ drömresan med hela 5 kort i. Varav kopierat in varenda bild från google.... Hahahahaha.... jag var som sagt bara tvungen att göra denna... No hard feelings, allright ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0