Segis....

Haj haj!!!

En aning seg idag och det känns som om jag är på väg o bli dålig men det vill inte slå ut =(

Är hellre mega sjuk i några dagar än känner mig slö o hängig i veckor... Så kom nu!!!!!!!

Hehe.... jo, vi åkte ju ner o spela dart igår. Damers dubblar och jag och Laura vi kom faktiskt till semi-finalen men där tog det roliga slut.... Det var väldigt lika mellan oss och det stod 1-1 när vi påbörjade sista gamet.... Men tradiga som vi är så kunde vi inte avsluta och det slutade med att det andra laget fick in en lyckoträff.... Men, men sånt som händer.... Om man kollade poängmässigt så slutade jag o Laura på 3e plats så det får vi vara nöjda med =)

Nu är det TRÄNA på utgångar som gäller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0