Frustrerad en aning.....

Lilla jag sitter o blir smått irriterad...
Har fått hem photoshop till lilla datorn o jag fattar nada....

Erika har varit söt o suttit med mig på msn o försökt hjälpa mig men hon som många andra vet är att jag är ett hopplöst fall hahahaha....

Nä, men blev lite klokare iaf... Det är ju knappast ett program man lär sig över en dag om vi säger som så.....

Sitter just nu o väntar på goe maten....
En köttgrotta (låter kanske inte så aptitligt hahahaha) men det är så jivla gott asså....

För er som inte vet så gör man typ en köttfärslimpa osså täcker man hela den med potatismos.....
1 timme i ugnen osså e de klart..... =)
Så jäkla gott asså.....

Nä.... off I go.....

Håll tummarna för att jag o Laura vinner hela skiten ikväll hahahaha.... "med en viss ironi i rösten"




Kommentarer
Postat av: erika

hahahaha köttgrotta!! hahahah gå fram till jonas o fråga om han e sugen på köttgrotta... hahaha sorry.... men de va skitkul!! Jag hejjar på er o håller tummarna!! puss

2010-08-20 @ 20:20:46
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0