suck.....

Ibland blir jag så jävla trött på folk!!!!
Kan undra ibland om dom är så freeeeking socialt inkompetenta att man inte tänker på
vad man kläcker ur sig....
Vissa saker kan faktiskt såra även fast dom är sanna....
Jag anser att kan man inte vara mer känslosam än så kan man lika gärna knipa käft!


Jag vet att detta går emot alla mina principer med att:
Allt jag säger OM folk kan jag lika gärna säga TILL dom....
Har alltid varit sån som stått till svars för vad jag har sagt och har det missuppfattats
så har jag tillrätta visat det...
Men en sån här person kan/kommer aldrig att fatta...
Har gjort valet enkelt för mig och ryggar tillbaka ist.....

Jag behöver inte negativa personer i mitt liv....

Kommentarer
Postat av: Erika

va??? whooooo??

2010-05-17 @ 18:36:39
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0