Seeeeeeeeeeeeegt..........

..... va de idag jag....
Hade jätte trevligt på Woody´s igår och fick lärt oss en del nya spanska uttryck=) sen om dom sitter kvar de e ju en annan sak hahaha.... Men tack Carlos för hjälpen=) vet inte om man börjar bli "gammal" men jag klara fasen inte av utekvällar som jag en gång gjorde =)
Det var inte riktigt min cup of tea om vi säger som så..... så jag letar vidare helt enkelt....

Har verkligen inte gjort ett skit idag.... Baby var ute en runda på sin cykel men jag började ifrågasätta lite innan han rulla iväg.....

-ska du verkligen ha de sådär?



Hahahaha... kunde gått riktigt illa =)
O medans han va ute på äventyr så passade jag på att gå upp till fotbollsplanen o träna lite med Zebbeboy... Han är såååååå duktig när han väl vill (o spec när man har godis i handen=)


Jaaaahaaaaa..... Nåt mer roligt händer det inte här idag.... Ska laga lite mat snart o bara mysa hela kvällen lång......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0