Radiotjänsten i Kiruna....

I love.... NOT!!!! Vad är det för jävla inkompetenta personer som sitter där?!
Min bror säger att dom ringt till honom o frågat om han har tv. Kort därefter så säger dom att never mind... Vi har en anteckning här på att Anna som bor på denna adressen har den 14/4 sagt till oss att hon äger en tv så vi skickar ut en räkning till henne... Say what!!!!!
För det första var jag inte ens i Sverige den datumen sen för de andra har jag överlåtit mitt abonemang plus nr till mamsen o hon har inte heller pratat med dom!!!!!! E dom helt störda...

Tog kontakt med dom via mail o skrev all fakta till dom... Då säger dom att jag köpt en tv i nov o att dom varit i kontakt med mig så de e bara o betala räkningen.....
Vid detta tillfället är jag fan inte glad asså.....
Börjar skriva ett smått hotbrev till dom men Jonas hejdar mig o hjälper mig skriva ett "bra" mail o nu väntar jag på svar vilket kommer ta minst 1 v............. Aaaaaarrrrrrrrrrrhhhhhhhggggg!!!!!!

Fortsätter dom så kommer jag ju få be om ljudfilen dom isåfall ska ha från "samtalet" dom haft med mig o gå till konsumentverket, suck...

Snacka om att sånt här tar musten ur en.....


Kommentarer
Postat av: Erika

dom e inte helt hundra dom, dom har ringt mig oxå, varför vet jag inte för vi betalar tv licensen fast den står på andreas, ska man betala varsen? Eller dom kanske menar på att jag ska sitta och hålla för ögonen så fort han knappar in 1an 2an eller 4an? mongosar!! puss

2010-05-27 @ 15:56:00
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

hahahaha.. vilken syn...

-Älskling, blunda nu

-mehhh vaffö?

-ska kolla på aktuellt på 1an se du.....

hahahaha....

Mongosar är way to snällt ord asså.... TOSIG!!!

Pussar

2010-05-27 @ 16:46:43
URL: http://antches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0