Hola amigos!

Sorry men nej, det blev tyvärr inga foton från igår men attans så trevligt de var=)
Där fanns mat för ett helt kompani o vad jag uppskatta mest det var alla deras spanska
rätter.... Alltid kul o testa nåt nytt and I did......

Hade tänkt mig ytterligare en slappedag idag men de får bli lite senare... Ska iväg på några ärenden
här nu på dagen sen kommer några utav våra underbara grannar ner, Steph o Toni o ska visa en liten voffsing för oss...
Jag vet.... se men thats it=)
Saken är den att dom har 4a hundar sen innan o kaka på de är att hon har "räddat" 4a till som hon nu då försöker hitta nya hem till....
Vi har förklarat för dom att vi inte kan binda upp oss med nåt här nere för vi är ju fortf på vårt "test år" men om man kan vara en fosterfamilj till en voffsing tills dom hittar ett ordentligt hem så hade det varit super....
Vi märker ju mer o mer att Zebb känner sig ensam... Han var liiiiiiiiite bortskämd med kompisar i Sverige o här nere så ser folk honom som en gårdshund som inte ska umgås utan bara vakta.... Mycket synd men vi håller på för fullt att introdusera honom för byfolket så sakta men säkert så börjar dom fatta att han är världens största nallebjörn=)
Jag ska skärpa mig på foto fronten så ni ska få se lilla snäckan när vi träffar dom sen...

Jaha.... off and away då då......
Ciao.......



Zebbeboy på Gottlands semester sommaren-09 med en av hans bästa kompisar Chili <3

Kommentarer
Postat av: Pia

Anna o Jonas ni är helt fantastiska, men de visste ni väl redan. Längtar efter mera bilder på farmor o farfars kille, han har säkert vuxit en del sen vi såg honom sist. Sen är det ju trevligt att få se att ni har trevligt oxå :) Massa kramar

2010-05-18 @ 16:59:38
Postat av: Anna

Naweeee..... de e ni mé... men de visste väl ni oxå redan =) Kommer snart uppdatering på zebbeboy=)lovar...

2010-05-20 @ 23:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0