Apple for the teatcher????

Kom precis hem från spansklektionen nombero uno! Kul som bara den o vi fick låna med oss ett övningsprogram till datorn så nu jivlar ska de pluggas español =)
Dom säger ju att man alltid ska ta med ett äpple till läraren.... Crap tänkte jag... har vi ju inte hemma så jag slängde ihop en liten kladdkaka så när Carlos (läraren) öppnade dörren så såg han ut som ett barn på julafton =)




O gott va de ska ni veta=)

O sen detta med voffsingen som vi skulle få träffa idag.....
Anna gick upp tidigt för hon tänkte åka iväg o handla för att sedan på eftermiddagen få träffa den lilla underbara saken.... Men icke... 20 minuter efter att jag åkt så kommer Steph o knackar på så Jonas o Zebb får träffa henne men inte jag =( Hon sa att hon skulle komma förbi lite senare o mycket riktigt ringer hon på dörren några timmar senare men icke en vovve med sig där inte...
Hon hade fått förhinder o mena på att vi kunde träffas på torsdag ist och ut o gå med dom....
Så bilder på sötnöten kommer lite senare... allright.....

peace el nåt......


Kommentarer
Postat av: Erika

Borde skriva en bok- Anna och kladdkakan ;)



Vad mysigt med en kompis till zebb, tror ni inte att ni kommer fästa er??????? :)

2010-05-19 @ 14:15:23
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0