3D Puzzel is da shit......





Man börjar bli så smått rastlös på att gå o vänta på jobb..... Så våra underbara grannar låna ut sitt fin fina pussel=) me happy.....
Får än en gång tacka mina underbara medarbetare;
Jonas.... som stöttat mig i tårar, svett o en massa, massa svordommar! o att du fortf finns vid min sida=)
Zebb.... tack..... för att du inte åt upp pusselbitarna som hamna på golvet i mattes vilda äventyr på att få bitjävlarna till att passa.....

Tror jag sa ungefär en 43 ggr:
-DETTA KOMMER ALDRIG ATT PASSA IHOOOOOP!!!!! DE FATTAS BITAR!!!!!

Man kan ju såhär i efterhand skratta åt de *ASG* men för stunden was it Not Funny!

Kommer ta mig ett tag att samla mig efter detta samt "pussla" ihop mitt förhållande hahahaha, men ack den som ger sig....


.............tror jag ska springa upp till grannen nu o be om ett till........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0