Gjorde en "Anna"...



Detta mina vänner är smääääääääääärta!!!!!
(o nej, inte mina orakade ben)

Var ute på en kvällspromenad med vovvarna, o mitt i ingenstans så kom det en gigantisk
grop som kanske kan ha varit 1 cm djup, o jag viker hela foten!
Inte nog med det inte, jag ska ju självklart lägga hela min kroppstyngd på skiten osså!

Ursäkta min svenska men din jääääävel vad ont det gjorde... Jag kunde inte resa mig så efter några minuter började jag fundera på om jag skulle kunna lägga mig över Zebb så hade han fått "bära" mig hem... Jaja, smärtan avtog och jag började stappla hemåt med hundar som tittade konstigt på matte o undrade vad det var för ny lek hon höll på med...

Väl framme vid dörren!!!! Lilla jag har glömt husnycklarna!
Som tur var så låg Nina inne i soffan och pillade naveln så hon kom o öppnade, annars hade jag glatt fått stå ute o vänta tills Jonas kommit hem =) Noooog roligt....

Summan av kardemumman är att jag hade en djävulsk smärta i ankeln under kvällen o natten men morgonen efter så kunde jag gå hyfsat på den, märkligt....

Tur för mig för jag skulle till jobbet kl 7 på morronen =)

Har väl inte blivit kallad för klantarsel hela min uppväxt för ingenting, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0