Brrrrrr......

Sådär ja... Nu har hösten kommit hit oxå ska ni veta....
Morgonpassen som jag har gör att jag måste åka hemifrån vid sju på morgonen och då är det rumpvärme och full värme på fläkten som gäller...

20 grader visar temperaturen på morgonen o nu tror jag att det är många som idiot förklarar mig meeeeeeeeeeen det är faktiskt rått och ruggigt på morgonen trots att graderna är "varma"

Men jag tror det blir sån kontrast mellan dag o natt som gör att det känns kallare än vad det egentligen är...
Jag menar 35 grader på dagen och 20 på natten är en viss skillnad el hur =)


Kommentarer
Postat av: Kim Novak

Saknar dig tussan! ;-) det är liite kallare här hos oss!!! Kramar

2010-10-24 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0